Σε γαμώ (τσικαμπούμ)

.

Το βραδάκι μια καπότα κολλητή φοράω
στο μουνάκι σου τον πούτσο μου κολλάω
την κωλάρα σου κοιτάζω και καβλώνω
να στον χώσω από πίσω ζαχαρώνω.

Τα βυζιά σου πιάνω μέσα από την μπλούζα
και το βράδυ θα σε πάρω εγώ παρτούζα
μου τον παίζεις και σκληραίνεις το καβλί μου
και όλη νύχτα θα μου γλύφεις την ψωλή μου.

Σε γαμώ, και σου τον χώνω μες τη μύτη σου
σε γαμώ, και ισπανική βαράω στα στήθη σου
σε γαμώ, και με τρελάναν τα τσιμπούκια σου
σε γαμώ, άνοιξε πιο πολύ τα μπούτια σου.

Βίτσια θέλεις και μου λες να σε πονέσω
χθες μου ζήτησες στο στόμα να σε χέσω
όρους θέτεις να σου χύνω τον πρωκτόν
με το σπέρμα ρουφηχθέντων αρχιδιών.

Τρίο θέλεις με τη φίλη σου τη Βίκυ
και στον κώλο να σου χώσω ένα ραδίκι
σου ‘χει σκίσει το μουνί όλο το στάδιο
μεταδώσαν την παρτούζα από το ράδιο.

Σε γαμώ, και σου τον χώνω μες τη μύτη σου
σε γαμώ, και ισπανική βαράω στα στήθη σου
σε γαμώ, και με τρελάναν τα τσιμπούκια σου
σε γαμώ, άνοιξε πιο πολύ τα μπούτια σου.
(τρις)

.

Categories: Σεξοδιασκευές τραγουδιών | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Πλοήγηση άρθρων

Δικό σας...

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

